امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

عکسهای پنج ماهگی من

1390/6/28 22:35
نویسنده : مامان فاطمه
637 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس  ٥ ماه و ١٠ روزگی منه .... خجالتقلب

 

 

 اینجا داشتیم میرفتیم خونه بابا بزرگ که اون روز بارون شدیدی اومده بود...

 برای دیدن بقیه عکسها روی ادامه مطلب کلیک کنید..

 

این عکس  ٥ ماه و ١٠ روزگی منه .... خجالتقلب

 

                                          

اینجا داشتیم میرفتیم خونه بابا بزرگ که اون روز بارون شدیدی اومده بود... 

 

اینجا تازه از خواب بیدار شدم که مامانم اومد کنارمو گل از گلم شکفت...

                                                                     

 

 

 

به به گل مامان!

 

 

                                                                    

 

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امير علي
19 شهریور 90 19:41
سلام مرسي عزيزم از اينكه به ما سر ميزني .من امير علي را از پوشك نميخواستم تا 3 سالگي بگيرم اما خودش 2 ماه پيش بود كه به من گفت من ديگه مرد شدم منو تو رو خدا پوشك نكن ولي من در شب وقتي خوابش مي بره پوشك مي كنم و صبحها هم در مي يارم نمي فهمه .اصلا نمي زاره من پوشكش كنم براي دستشويي يزرگشم ميره دستشويي و نمي زاره پوشك كنم .
مامان امير علي
19 شهریور 90 19:45
تا كوچيكه روي هوشش كار كن و كتابهاي تقويت هوش بگير و انجام بده زياد باهاش حرف بزن بزرگ گونه صحبت كنيد باهاش .و همه چيز را درست براش توصيح بدهيد.كره و بادام زياد بديهيد تا مغزش باز بشه .امير علي 10 ماهگي حرف زد و الان مثل 5 ساله ها رفتار ميكنه و حافظه بالايي داره من از 3 ماه قبل از حاملگي روي هوشش كار كردم تا الان .خيلي براش وقت مي زارم و تلويزيون اصلا نمي زارم ببينه تازگيها سي دي زبان فقط مي زارم 1 ساعت ميبينه .بيشتر بازي و حرف و بازي فكري با هم كار مي كنيم اينها تجربياتم هست كه تا نيني ات كوچك هست انجام بده تلويزيون خيلي خيلي ضرر دارد كمش كنيد حتي از همين حالا.
مامان امير علي
19 شهریور 90 19:46
بازم هر راهنمايي خواستي بگو بهت بگم عزيزم . ني ني نازتو ببوس /