امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

حرکت غافلگیر کننده

1390/6/28 19:38
نویسنده : مامان فاطمه
606 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم! همه نفس من!

وااااای که امروز هم مثل همیشه شیرین بودی برامون.غروب بود که برای ٢ دقیقه به حالت چهار دست و پا نشسته بودی.من که اصلا همچین حرکتی رو از تو انتظار نداشتم خیلی ذوق زده شده بودم.دو قدم هم جلو رفتی قربونت برم.ولی خیلی خنده دار بود اولش که چهار دست و پا درجا میزدی و نمیتونستی بری جلو که بعدش بالاخره موفق شدی عزیز دلم.منم کلی تشویقت کردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی
29 شهریور 90 10:40
سلام پسر خیلی نازی دارین خدا حفظش کنه براتون ان شاءالله نامدار باشه.

وبلاگ خیلی قشنگی هم دارین. خوشحال می شم باهاتون تبادل نظر داشته باشم.



ممنون عزیزم.با کمال میل حتما.
مهنوش
30 شهریور 90 16:07
سلام مامان فاطمه...من خودم از اسم امیر علی خیلی خوشم میاد..ولی آقای همسری اسم امیر حسین رو بیشتر میبسنده...منم فکر میکن باید تسلیم بشم...ممنونم که به وبلاگ نی نی جونم سر زدی..من مهنوشم متولد 68 با چه اسمی لینکنت کنم..عکس های 5 ماهگی نی نی خیلی قشنگه..قربونش بشم..ماشالله


سلام مهنوش جان.با اسم امیرعلی نفس لینک کن.منم متولد 67 هستم.نی نیت به سلامتی کی بدنیا میاد?