امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

دوباره یه بار فایده نداره...

1392/9/27 12:51
نویسنده : مامان فاطمه
640 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امیرعلی خوبم این روزها حسابی با حرفات خندمون میاری و چشمامون گرد میشه از تند و پشت سر هم حرف زدنت...

اولین برف امسال کرج 21 آذر بارید و تو با بابا امیررضا دوتایی رفتید برف بازی.گوله کردن برف رو یاد گرفتی و حسابی کیف کردی.من هم کلاس بودم و وقتی برگشتم همش برام از برف و برف بازی میگفتی.

وقتی از کاری خوشت بیاد مخصوصا چرخوندنت یا کشتی گرفتن یا شعری که دوست داشته باشی یا هر کار دیگه ای میگی:"دوباره یه بار فایده نداره"

همچنان با بابا توپ بازی میکنی در حد تیم ملی.یه بار بابا رفت از توی حموم برات شوت کات دار بزنه توی سالن که بعدش تو هم رفتی در حمومو باز کردی و خواستی مثل بابا شوت بزنی.اولش تعجب کردم که چرا داری میری توی حموم بعدش خیلی از کارت خندمون گرفت.قهقهه

هفته قبل داشتم حموم و دستشویی رو میشستم.یهو ازم خواستی وایتکسو بهت بدم.گفتم نه عزیزم نباید به این دست بزنی و من دستکش دستمه.بعد رفتی سراغ کشوی لباسات و دستکشوتو آوردی و دستت کردی و تو اومدی گفتی منم دستکش دستمه حالا بده.آخ

مامان بزرگ شهلا داشت باهات صحبت میکرد بهش گفتی مامان شهلا بیا اینجا.گفت کی بیام پیشت؟تو هم گفتی:"بهت اس ام اس میزنم که بیای پیشم."تعجب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رضوان مامان رادین
28 آذر 92 11:13
2 قدم مانده به یلدا. به شبی خاطره انگیز وبلند. به سپیدی. به زمستان. و اناری که دلش قصه ی یک رنگی است. یلدای دلتان شاد و پرنور با د
مامی یلدا و سروش
29 آذر 92 23:42
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران
مامان سینا
1 دی 92 15:08
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری همین طور پسمل نازی به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان سینا
1 دی 92 15:09
در ضمن یلدااااااااااااااااااااااااا هم مبااااااااااااارک
رضوان مامان رادین
5 دی 92 23:53
وای از دست این پسر شیرین زبون
marzieh
6 دی 92 11:34
عزیزم ببوسش پسر شیرین زبون ما رو