امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

نقاش کوچولوی ما

1392/9/27 12:30
نویسنده : مامان فاطمه
709 بازدید
اشتراک گذاری

امیرعلی جانم خیلی نقاشی کشیدن رو دوست داری.اونقدر با دقت میکشی که من کیف میکنم از اینهمه دقتت.آفرین پسرم به دقتی که داری.خیلی خوبه عزیزم.

این هفته خیلی با هم با آبرنگ کار کردیم.از بیرون برگها رو جمع کردیم و با آبرنگ پشتشونو رنگ زدیم و چسبوندیم توی دفترت.به یاد بچه گیهای خودم که با خاله مرضیه این کارارو میکردیم.

موقع خواب برات داستان میگم و تو با دقت گوش میدی نفسم.جایی رو عوض کنم و از خودم بگم میگی نه اینجوری نیست که و بعدش خودت درستشو میگی.آخر قصه ها هم میگم قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید.بعدش میگی:"رسید رسید."

راستی شعر a b c d رو هم اینقدر با هم خوندیم یاد گرفتی.ماچفدات شم...

پسر گلم دردت به جونم چهارشنبه شب یهو تب کردی ولی نشانه ای از سرماخوردگی نداشتی.بعد از یک ساعت تب سنج گذاشتم دیدم تبت 39.5 درجه هست.دیگه داشت قلبم وایمیستاد.شیاف استامینوفن زدم برات و ده دقیقه بعد حالت بهم خورد.با کهنه نمدار روی پاهات میکشیدم تا تبت پایین بیاد.ساعت 11.5 خوابیدی و توی خواب ناله میکردی.تن و صورتت خیلی داغ بود.من و بابا خیلی ناراحت بودیم از حالت.رفتم و مفاتیح رو آوردم و چند تا دعا برای تب بود برات خوندم و همینطور چندین بار دعای نور حضرت فاطمه(س) رو.تا ساعت 3 که تبت پایین اومد.من ساعت 1.5 خوابم برد و بعدش بابا حواسش به تو بود و مرتب کهنه نمدار روی پاهات میکشید.شب خوبی نبود و دعا میکردم حالت خوب شه زودتر.

خدایا همه مریضها مخصوصا بچه های مریض رو شفا بده.آمین...

 

با این ساعت شکل اعداد رو یاد گرفتی.اعداد رو میشناسی و جای هر کدومو تقریبا درست میگی.

 

بووووووووووووس.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)