امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

2 ساله شدی عزیزم

1392/1/6 14:52
نویسنده : مامان فاطمه
653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم.حالت خوبه؟الهی بابا فدات بشه.

قربون شیرین زبونیات که حسابی کیف می کنم از این همه لطفی که خدا به واسطه بودنت در کنار ما به من و مادرت هدیه داده شکرگذارم.

پسرم هیچ پدر و مادری لحظه شیرین به دنیا اومدن فرزندشون رو تا زنده اند از یاد نمی برند.گرچه تجربه اون لحظه خاص از عمرمون از دید من و مادرت متفاوت هست اما ماهیت اصلیش همون حس مشترک مهر فرزند داری است و همیشه شیرینی اون لحظه دیدار بسیار به کام همه پدرها تا ابد میشینه.آره پسرم من با آمدن وجود عزیزت به مقامی برزرگ رسیدم و آن هم "پدر بودن" است.واقعا کلمه پدر چقدر واژه سنگینی است فارغ از مهر و محبت جاری که بین پدر و فرزندی است تعهد و تکلیفی تاریخی باعث مهم و حساس بودن جایگاه پدری میشه.

مطمئنا حال و هوای مادرت هم در این 2 سال حضور سبزت در کنارمون بسیار جالب و قشنگ خواهد بود.

پسر نازنینم الهی که تا زنده ام شاهد لحظه لحظه رشد و تکامل جسمی و ذهنی تو باشم و واقعا چه لذتی بالاتر از این در دنیا وجود داره.به نظر من اگه این حس قشنگ و پر معنی پدرانه و مادرانه در این دفتر زندگی آدمی تعریف نمی شد جدا چه لحظات کسل کننده و بی هدفی برای زندگی ما آدمها ثبت می شد.

وقتی که من رو با صدای قشنگت و به زبون خودت صدام میزنی:"بابا امیل" و با من هم کلام میشی و جمله سازی می کنی و سعی می کنی ارتباطی عمیق و ساده با من برقرار کنی این همان اوج لذت حس پدرانه است...حسی که به هزاران دنیا حتی ثانیه ای هم نمی دهم.

پسرم من بی صبرانه منتظر بزرگ شدنت و مرد شدنت هستم و این رو بدون که حاضرم از عمرم و از نفسهام عاشقانه برای تو پاره تنم پیشکش کنم.

این متن مختصر و ساده رو به مناسبت زاد روز وجود نازنین پسر قشنگم نوشتم که امیدوارم امیرعلی جان اولین دل نوشته مخصوص تو را از طرف بابا قبول کنی.

پسر گلم عاشقتم و این رو بدون همیشه در هر جا که باشی ضربان قلبم رو با قلبت کوک می کنم و نفسهام رو هم آهنگ نفسهات تنظیم می کنم.نفس بابا دوست دارم.تولدت مبارک.

"تقدیم به پسر آقا و نازنینم از طرف بابا امیررضا"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی گل
6 فروردین 92 16:10
تولد تولد تولدت مباااااارک عزیزم


گلی جون ممنون.دلمون خیلی براتون تنگه ها.
مامان سونیا
6 فروردین 92 16:30


.,,,,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,*
,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0
,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_
,,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},*
,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0
,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/}
,,,,,,,,{_____________”_________}

تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک


ممنون ازت دوست عزیز.
رضوان مامان رادین
8 فروردین 92 17:14
فرشته کوچولو تولدت مبارک


ممنون.
مامان ساجده
8 فروردین 92 21:49
عزيز دلم تولدت مبارك انشاالله تولد ١٢٠ سالگيت


ممنون ساجده عزیز.
سمیرا مامان آنیتا
10 فروردین 92 8:48
چه پدر بااحساسی .. خدا شما سه تا رو همیشه برای هم سالم وشاد نگه داره
ولی هنوز منتظر عکسای تولد هستیم ها


ممنون سمیرا جون.متاسفانه نشد زیاد از امیرعلی تکی یا با باباش عکس بگیرم.بیشتر دسته جمعیه که نمیشه بذارم اینجا.حالا ببینم توی دوربین بقیه چیزی پیدا میشه.
سپید مامان علی
22 فروردین 92 23:54
تولد 2 سالگی امیر علی جون مبارکه...
انشاءاله که سالیان سال در زیر سایه پدر و مادر مهربونش مراحل رشد و کمال رو طی کنه ...


سوسن(مامان پرنسس باران)
27 فروردین 92 1:05
امیر علی نازنین ؛ تولد 2 سالگیت مبارک باشه گل نازم..

امیدوارم زیر سایه پدر ومادر مهربونت پاینده باشی..

فاطمه جان ؛ امیدوارم سال خوبی داشته باشین..


ممنون عزیزم.دلمون تنگ شده بود براتون.
خاطره مامان بردیا
30 فروردین 92 20:40
2 ساله شدنت مبارک گل پسر. انشاء اله که همیشه زنده باشی و سایه مامان و بابا جون بالای سرت باشه


ممنون عزیزم.