امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

22 ماهگی

1391/11/6 22:22
نویسنده : مامان فاطمه
918 بازدید
اشتراک گذاری

٢٢ ماهگیت مبارک گل پسرم.

٢٢ ماه خیلی سریع گذشت و زود داری بزرگ و مرد میشی واسه خودت.دوست ندارم این روزا برام زود بگذره.چشم روی هم بذارم شدی یه جوون ٢٢ ساله.اونوقت مثل حالا نمیتونم بغلت کنم یا بوت کنم.نمیتونم برات لالایی بخونم و نوازشت کنم.خدایا این لحظات رو برام نگهدار تا روز به روز با دیدن پسرم جون دوباره بگیرم.امیدوارم ٢٠ سال دیگه اینا رو میخونیم با هم هم تو کیف کنی و هم من لذت ببرم و خستگیم در بره.

این ماه خیلی فکرم مشغول بود و زیاد حوصله نمیکردم برات پست بذارم عزیزم.کوتاهی منو ببخش.خیلییی دوست دارم.گاهی وقتا عصبانیم می کنی و مجبور میشم سرت داد بزنم.این روزا تحملم کم شده.

هفته گذشته یکی از اقوام(نوه عموی بابابزرگ)به رحمت خدا رفتن که همه رو خیلی متاثر کرد.روحشون شاد باشه ان شاالله.

این هفته اول بابا امیررضا بعدشم تو و آخر سر هم من سرما خوردیم با هم.تو اولش تب داشتی و چند روزی اصلا لب به غذا نمیزدی.فقط آب میخوردی و شیر.حالا خدا رو شکر بهتر شدی فقط سرفه هات هنوز ادمه داره.

دامنه لغاتت زیاد شده.تقریبا همه چیو بر وزنش میگی.چند تایی که یادمه:بخایی (بخاری)- آب دوووو (آب جوش)- توپ بازی- آب پقاقا (آب پرتقال)دایی ممد(دایی محمد)- آقه(خاله)-بیدار(بیدار شو)-بده-نگین-پو آ (شبکه پویا)-ای بابا- ددا دووو(تصادف)-جمله هم داری کم کم میگی.بیا توپ بازی-بیا اینجا و...گاهی وقتا دو تا ماشین یا دو تا موتوراتو به هم میزنی و میگی ددا دووو.

به رنگهایی که میشناختی رنگ سبز(دب)-قرمز(قب) - زرد(ز..)-صورتی(دوردی) هم اضافه شد و الان ٧ تا رنگو میشناسی و میتونی بگی.از بین شعرهایی که برات میخونم آخرشونو میگی.اینقدر لذت میبرم از حرف زدنت که میخوام همش با هم تکرارشون کنیم.شعر یه توپ دارم قلقلیه رو کلمات آخرشو میگی: 

ققدی(قلقلی)-آبی-هوا-اودا(کجا)-عیدی-توب ققدی(توپ قلقلی).

حالا شعر یشهتپلویم تپلو رو اینطوری میگی آخرشونو:

تبدو(تپلو)-ای او(هلو)-کوکا(کوتاه)-دیاه(سیاه)-گو(خوب)-باغه(خونه)-دوباده(دونه دونه)-قاقا بو(دسته گل).هر شعری هم تموم میشه میگی: دوباره.

این هم چند تا عکس از ٢٢ ماهگیت:

 

دوستت دارم و به داشتنت می بالم فرشته کوچولوی من.ماچ

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نانا و نینی جون
6 بهمن 91 12:59
سلام خاله جون مامانیم برام آپ کرده چیزایی جالبی نوشته اگه میای برام ارزو کن زودتر بیام ولی بدجنس بشی دوتندالم پسسسسسسسسس زودلی بیا خاله جون
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 1:12
22 ماهگیت مبارک پسر خوشگللللللللللل شاد وسلامت باشید
رضوان مامان رادین
7 بهمن 91 10:57
فرشته کوچولو 22 ماهگیت مبارک. تو 4 روز از رادین من کوچکتری...شاید در آینده دوستهای خوبی برای هم بشید...اگه بشه چقدر عالی میشه
سپید مامان علی
7 بهمن 91 11:18
ای جان... ماشاءالله این پسر خوشگله 22 ماهه شده...مبارک باشه ماشاءالله چقدر چیز بلدی و میگی دوست دارم گلم
مامان ساجده
8 بهمن 91 0:51
عزیزم 22 ماهگیت مبارک
فاطمه
8 بهمن 91 9:22
ای جااانم 22 ماهگیش مبارک. یکسال دیگه امیرعلی منهم حرف میزنه. عکسا خیلی قشنگ بود. راستی خوشحالم که همسایه شدیم.
مامان تارا و باربد
8 بهمن 91 9:36
سلام 22 ماهگی گل پسر مبارک
سمیرا مامان آنیتا
8 بهمن 91 13:46
جیگر این امیرعلی 22 ماهه چه عشقی میکنه با موتورهاش هزارماشالا که اینقدر باهوش و خواستنی هستی .. ایشالا تنت همیشه سالم باشه
صدف
11 بهمن 91 15:26
بیست و دو ماهگیت مبارک باشه گل پسر ، هزار مشالا به شما ، چه عکسای قشنگی به به کیف کردم
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 0:15
مامانی زود زود بیا اپ کننننننن
مرضیه
15 بهمن 91 15:40
مبارک باشه 22 ماهگیت عزیزم

فاطمه جان ما هم همگی سرما خوردیم
امیدوارم الان همتون خوب خوب شده باشید
بوووووووووووس واسه بزرگ مرد کوچک و مامانش


مرسی مرضیه جان.خدا رو شکر خوب شدیم.ایشالا شما هم زودی خوب خوب شید.
خاطره مامان بردیا
16 بهمن 91 20:50
ای جان... عکس آخریش چه باحاله
مامان یلدا و سروش
18 بهمن 91 13:32
22 ماهگیت مبارک. دیگه چیزی نمونده تا جشن 2 سالگیت قند عسل
هدی مامان مبین
22 بهمن 91 8:16
22ماهگیت مبارک اقا کوچولو...عکس اول رو خیلیییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم