امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

زیارت حضرت معصومه (س)

1391/11/16 14:48
نویسنده : مامان فاطمه
800 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه هفته قبل به مدت دو روز رفتیم قم برای زیارت حضرت معصومه (س).آخرین باری که رفتم تو رو ٣ ماهه باردار بودم و حالا قسمت شد سه تایی با بابا هم بریم و همینطور رفتیم منزل یکی از دوستان بابا(عمو مهدی).این چند روز خیلی زحمت بهشون دادیم و خیلی هم بهمون خوش گذشت.بعد از مدتها یه سفر کوچیک چند روزه خیلی حال و هوامونو عوض کرد و بعبارتی سر حاااال اومدیم.دو بار تونستیم بریم زیارت و یکبار هم چهارشنبه شب ساعت ١٠ تا ١٢ شب جمکران رفتیم.با عمو مهدی بازی میکردی فقطم توپ بازی.بنده خدا دیگه وقتایی هم که تو توپ بازی نمیخواستی با خودش توپ بازی میکرد.قهقههیا با بابا یاد قدیماشون میزدن توی سر و کله هم.پنجشنبه صبح هم برگشتیم.

توی حرم خیلی خوب همکاری کردی و گذاشتی من نمازمو بخونم.دور و برارو نگاه میکردی و گاهی هم با من به رکوع یا سجده میرفتی.فداااااتبغل

این هم چند تا عکس برای یادگاری:

بقیه عکسها ادامه مطلب...

 

آکواریوم خونه عمو.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاطره مامان بردیا
16 بهمن 91 20:49
زیارت قبول..قربون این شازده پسر خوش تیپ


مرسی عزیزم.
سمیرا مامان آنیتا
17 بهمن 91 9:11
ماشالا خیلی خیلی پسر فهمیده ایه و درکش بالاس
میگم شما سه تایی چقدر به هم شبیه هستین با همسرت فامیلی ؟


نه سمیرا جون.کاملا غریبه ایم.
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 13:42
زیارت قبول عزیزممممم برای ماهم دعا کننننن ما اپ کردممم
مامان یلدا و سروش
18 بهمن 91 13:31
زیارت قبول گل پسر شیرین زبون.
رضوان مامان رادین
18 بهمن 91 16:47
زیارتتون قبول... چقدر خوب منم دلم هوای مسافرت کرده شدیددددددددددد
مامان ساجده
19 بهمن 91 20:56
عزيزم زيارتتون قبول
اميدوارم كه هميشه در كنار هم خوش باشيد در ضمن خوشحال شدم كه ديدمتون


ممنون ساجده جان.ان شاالله همدیگه رو از نزدیک ببینیم.
انسیه
20 بهمن 91 2:36
زیارت قبول مامانی امیرعلی چرامنو لینک نکردی من خیلی وقته لینکیدمتبهم سربزن


ممنون.من آدرستونو نداشتم.لینکتون کردیم دوست خوبم.حتما سر میزنم به وبتون.
صدف
20 بهمن 91 13:39
زیارت قبول گل پسر . حضرت معصومه همیشه همراهه دلت انشاالله .
مامان ساجده
20 بهمن 91 21:07
عزیزم سلام دعوت شدی به مسابقه نمیدونم از کجا شروع شده و به کجا ختم میشه ولی بیا پیشم
سپید مامان علی
21 بهمن 91 20:19
عزیزم زیارتتون قبول

خوش حالم که سفره دو روزه حالتون رو سر جاش اورده
امیدوارم همیشه خوشبخت باشید



ممنون سپیده جون.شما هم همیشه خوشبخت باشید.ببوس علی جون رو.
هدی مامان مبین
22 بهمن 91 8:15
به به زیارت قبول ...
امیرعلی خیلی خیلی اقایی...ماشالا بهت....
سمیرا راست میگه خیلی بهم شبیه هستید...
ببوس روی ماه پر از آرامشش رو


مرسی هدی جون.ممنون از محبتت.
مسافران آسمانی
23 بهمن 91 11:51
سلام عزیزم ، زیارت قبول باشه و انشاالله همیشه به گردش و تفریح... ماشااله امیرعلی جون دیگه کلی آقا شده واسه خودش... الهی...چه خانواده خوشکلی دارین ماشااله...خدا حفظتون کنه و همیشه کنار هم شاد باشید و سلامت... عزیزدلم خصوصی داری...
مامان تاراو باربد
23 بهمن 91 13:19
سلام عزیزم خوبی زیارت قبول دل بهدل راه داره اروز وبتو باز کردم ولی کاری پیش اومد حالا که اومدم دیدم نظر گذاشتی ممنون از لطفت عزیزم ایشال همیشه شاد و خرم باشید و جمع خانواده صمیمیتون گرم گرم باشه عکسای قندعسلت عالیه ماشالا
مامان طاها
24 بهمن 91 13:33
زیارت قبول


ممنون عزیزم.
دخترک
3 اردیبهشت 92 23:06
نیم ساعته تو وبلاگتونم دوس دارم وبلاگتو زیارتت قبول ببوس پسرتو