امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

یهوووو فوراااان

1391/10/10 23:00
نویسنده : مامان فاطمه
746 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم ماه قشنگم میوه دلم عزیزم دیروز خیلی ذوق زده ام کردی بابت کارهایی که میکنی بابت حرف زدنات و شعر خوندنات.بابت یاد گرفتنات و بابت همه اینها که یهویی فوران کرد و مامانو ذوق زده کرد:

سه رنگ آبی و سیاه و نارنجی رو یاد گرفتی و هر جا اون رنگها رو ببینی این جوری میگی:آبییی-دیااااا-نااااا.

شکلهای مربع-مثلث-دایره و مستطیل و ستاره رو خوب میشناسی و نشونم میدی.آآآفرین پسرم.ماچتشویق

مفاهیم بزرگ و کوچیک-بالا و پایین داخل و بیرون-کم و زیاد رو خیلی وقته میفهمی و یاد گرفتی.

وای از شعر خوندنات بگم که وقتی با هم میخونیم کلی با هم ذوق میکنیم .قلبشعر حسنی و شعرهای دیگه ...اون کلماتی رو که پررنگ نوشتم رو خودت میگی:

حسنی نگو بلا بگو تنبل بلااا(تنبلا) بگو موی بلند یووو(روی) سیاه ناااا(ناخون) دراز واه واه واه...نه فلفلی نه قلقلی نه مرغ زرد آ..او..یی(کاکلی) هیچکس باهاش رفیق نه(نبود).تنها روی سه پایه نشسته بود تو دایههه(سایه).باباش میگفت حسنی میای بریم حموم نه نه.. موهاتو میخوای اصلاح کنی؟ نه نه.کره الاغ کد خدا یورتمه میرفت تو کوچه ها.الاغه به من سواری میدی؟(اینجا رو فعلا خلاصه کردم).نه که نمیدم.چرا نمیدی؟واسه اینکه من تمیزم پیش همه عزیییی(عزیزم) اما تو چی؟موی بلند یووو(روی) سیاه ناااا(ناخون) دراز واه واه واه.

حالا شعر بعدی "ماهی به من آب داد":

دویدم و  دویدم به یک ماهی رسیدم ماهی به من آبه(آب) داد یه عالمه حوبا(حباب) داد. حبابو دادم به مووو(مورچه).مورچه ها خوشحال شدند مشغول او..دا (فوتبال )شدند...


بعد از شعر بالایی کلی با لوله خودکار و کف مایع ظرفشویی حباب بازی کردیم و خیلی ذوق میکردی و دوست داشتی.

شعر بعدی بخشی از کتاب "مامان بیا جیش دارم" :

زرافه خیلی نازه پاهاش چقدر دیاااا(درازه) ناراحته چون که نیست لگن براش ایه با فتحه(اندازه)...

خیلی از کلمات دیگه رو هم میگی مثل:

دلااا(کلاه)-وییی(فیل)-جا..او(جارو)-ابووو(ابرو)-قیااا(خیار)-اب با فتحه(اسب)-قویی(قوری)-توووب(توپ)-داع(ساعت)-پقاقا(پرتغال)-بوتی(پوتین)-قا او(قاشق)-کی(کیک)-گویی(گوشی)-بیدا(بیدار) و خیلی کلمات دیگه که یادم نیست.

خط صاف و پیچ پیچی هم برات کشیدم و یادت دادم.بعد به من میگی پی پی پییی(برام خط پیچ پیچی بکش).بهت میگم امیرعلی یه خط صاف برای مامان بکش تو هم قشنگ از بالای کاغذ تا پایین یه خط صاف میکشی.میگم یه خط پیچ پیچی بکش دستاتو میچرخونی و یه خط پی پی پی میکشی فدای پسرم بشم.دوست دارم مامانم.ماچماچماچ


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

هدی مامان مبین
12 دی 91 9:34
امیرعلی هزارماشالا داری خاله..
قربون اون زبونت برم گنجشک کوچولو
یهوووووووووووووو فراوان برای امیرعلی که ریاضی و رنگ شناسی اش عالیه....دلم خواستت با اون قیافه ی مردونه ات


ممنون خاله هدی.
صدف
12 دی 91 11:20
هزار مشالا خدا جونم هزار مشالا به آقای باهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوش . الهی قربون این شعر خوندنت بشم خاله . بوس بوس هزارتا بوس


مرسی خاله.
مامان رانيا
13 دی 91 14:39
افرين با هوشه.


متشکرم خاله شبنم.

مامان ساجده
16 دی 91 0:54



مرجان مامان آران
16 دی 91 1:46
اخییییییییییییی نازی عزیزمممم چه شیرین زبونه فداش شم

خدا نکنه خاله مرجان.
خاطره مامان بردیا
16 دی 91 10:56
هزار ماشاء اله به این گل پسر مامانی اسپند براش دود کن حتما


قربونت خاطره جون.ممنون که بازم به ما سر زدی.ببوس بردیا خوشگله رو.
سمیرا مامان آنیتا
16 دی 91 22:40
هزارماشالا امیرعلی عشقم من تازگی ها نمیتونم زیاد با انیتا کار کنم .. همش فرار میکنه
مرضیه
20 دی 91 13:43
الهیییییییییییی بگردم این گل پسرو آفرین خاله
سمیرا مامان آنیتا
21 دی 91 14:13
خب ... ما از شما تقلید کردیم و داریم خط صاف و پیچ پیچی رو یاد این وروجک میدیم


خب منم از شما یاد گرفتم به امیرعلی بگم آشپزخونه جای ماماناست و اونم گوش نمیده و به کارش ادامه میده.ههههههه
مامان یلدا و سروش
24 دی 91 1:22
هزار ماشاالله به این گل پسری. همیشه موفق باشی گلم
مرجان مامان آران
25 دی 91 2:30
کجایی مامانیییییییییی کم پیدایییی عکس گل پسر کووووووووووووووو
مرجان مامان آران
27 دی 91 16:46
_-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشی مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) اپ کردیمممممممممممم بیایین پیشموننن
مرجان مامان آران
27 دی 91 20:44
خصوصی عزیزم
مامی گل
30 دی 91 15:05
قربونت برم عزیزم که اینهمه شیرین شدی دلم واسه شعر خوندنت ضعف رفت دوستت دارم
رها
5 بهمن 91 20:41
ماشاله به این آقا پسر باهوش که اینهمه چیز بلده