امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

21 ماهگی

1391/10/6 14:55
نویسنده : مامان فاطمه
725 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم..عزیز دلم..

21 ماهه شدی و روز به روز داری کارهای جدیدی انجام میدی.حرف زدنت کاملتر شده.ادا اطوارات زیاد شده.مژهخیلی مهربونی و حرف گوش کن.واقعا اگه تو رو نداشتیم خونه خیلی سوت و کور بود و صفایی نداشت.

توی کار خونه همیشه کمکم میکنی.دوست داری خودت غذا بخوری.توی لباس پوشیدن و پوشک عوض کردن گاهیییی مقاومت میکنی و میزنی به فرار.منم با شعر و بدو بدو و بازی بازی بالاخره کارمو انجام میدم.بساطی داریم ما کلا..

توی غذا درست کردن که دیگه نگو ..هر کاری من میکنم میخوای انجام بدی.تازه یادآوری هم میکنی.. مامان ..بل بل (با کسره)-ممک...یعنی همون نمک و فلفل.تو برنج شستن که هرروز داستان داریم باهات.حتما حتما تو باید بشوری و آب برنج رو خالی کنی.فدات بشم من آخه....خندهبغل

کابینتهای پایین رو از بس خالی میکردی و بهم میریختی و از طرفی چون ظرفها و استکانهای شکستنی بود انتقال دادیم به کابینتهای بالا و ظروف پلاستیکی و نشکن رو هم به پایین انتقال دادیم.

دیشب داشتی پازلاتو درست میکردی منم داشتم کتاب میخوندم.در حال حاضر کتاب "چگونه به کودک خود نه بگوییم" رو دارم میخونم و خیلی کاربردیه.اومدی پیشم دستمو گرفتی گفتی: مامان.. گویییی...اول متوجه نشدم چی گفتی بعد منو بردی پیش پازلاتو دوباره گفتی گویییی.تازه فهمیدم چی میگی.به پازل گوریل اشاره میکردی و اسمشو میگفتی.آخ من فدای حرف زدنت مادر..قلب

حسابی با بابابزرگ و خاله و مامان بزرگت تلفنی صحبت میکنی و در حین راه رفتن جوابشونو میدی.خیلی قشنگ حرف میزنی..ماچ آخ که میخوام قورتت بدم اینقدر شیرینی ...

امروز هم دوباره برف بارید و تو حسابی کیف کردی با دیدنش..

دوست دارم پسر ماهم.

خونه بابابزرگ.

امیرعلی و ترلان

امیرعلی و ترلان جون (دختر عمه).

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 17:16
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
رضوان مامان رادین
6 دی 91 23:18
21 ماهگیت مبارک فرشته کوچولو


ممنون خاله جون.
صدف
6 دی 91 23:41
هزار مشالا به این گل پسری . کیف کردم که انقدر شما آقایی و باهوش . راستی برنج هم میشوری خدا خدا اون برنج خوردن داره هـــــــــــــــا


آرررررره خاله پس چیییی.....
مرضیه
7 دی 91 0:50
عزیزم امیر علی جان 21 ماهگیت مبارک ایشالله 21 سالگیت
قربون حرف زدنت . بل بل خیلی بامزه بود.
خوش به حالت فاطمه جان که میتونی کتاب بخونی من مدتهاست نتونستم

ممنون مرضیه جان.

فاطمه
7 دی 91 9:26
سلام. قررربونش برم که توی همه کارا میخواد سهیم باشه این پسرای این دوره همینجورین.امیرمحمد من بعضی وقتا کلافه ام می کنه بس که می خواد غذا رو هم بزنه...تخم مرغ بشکونه یا نمک غذا رو بزنه...... خلاصه کمی همدردیم خواهر جان. خصوصی داری
مامان طاها
9 دی 91 10:54
21 ماهگیت مبارک
سمیرا مامان آنیتا
9 دی 91 12:25
21 ماهگیت مبارک عزیزم گوریلشو نیگا چه دختر عمه خوشگلی هم داره ، خوش به حالش
سوسن(مامان پرنسس باران)
10 دی 91 15:59
21 ماهگیت مبارک ؛ امیر علی دوست داشتنی

قربون اون مژه های خوشگلت بشم من...


مرسیییییی سوسن جون.
هدی مامان مبین
12 دی 91 9:38
یعنی گفتی برنج میشوره...انگار مبین شنید...از دیشب شروع کرده...هههه خدا بخیر بگذرونه...

21 ماهه کوچولو داری بزرگ میشی...بالندگی ات پیاپی


ای جانم.کلا پسرای این دوره کاری ترن تا دختراااا.
مرسی هدی جون.
maman bahar
26 فروردین 92 15:01
چقدر جالب
اومدم قسمتی که همسن میشه باامیر علی رو خوندم کارهاشون بی نهایت شبیه هم هستش


عزیزم قربون هر دو تا امیرعلی.