امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

17 ماهگی

1391/6/9 17:10
نویسنده : مامان فاطمه
722 بازدید
اشتراک گذاری

6 شهریور 17 ماهه شدی عزیزم.

جدیدا خیلی بی حوصله شدی و خیلی به من وابسته شدی و از قبل هم بیشتر شیر میخوری حتی شبها.نمیدونم دلیلش چیه.

دلیل اینکه اسباب بازیهاتو پرت میکنی رو نمیدونم.موقع غذا که میشه نمیشینی و دورمون اینقدر میچرخی که سرمون گیج میره.یه قاشق میخوری و 10 دور میچرخی...

چند روز پیش بردمت خانه بازی یکی از مهدهای اطراف خونه مامان بزرگ.خیلی شلوغ بود و اولش وقتی گذاشتمت که از سرسره سر بخوری و بری با توپای استخر توپش بازی کنی زیر دست و پا داشتی له میشدی و گریه ت گرفت.بعدش کم کم به سر و صدای اونجا عادت کردی و حسابی بازی کردی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الهه مامان ماهان
9 شهریور 91 23:22
عزیز خاله 17 ماهگی مبارک. چه جالب که ماهانم همینطوره با کلی بازی غذا میخوره و شبها اندر شیر میخوره که دوست دارم گرررررررررررررریه کنم
رضوان مامان رادین
12 شهریور 91 13:36
واییییییییییییییییی چه پسر خوشتیپی


ممنون خاله رضوان.
سمیرا مامان آنیتا
12 شهریور 91 14:12
الهی من فدای تووووووووووو که داشتی له میشدی اون وسط این دفعه با آنیتا برو که دیگه دو تایی با هم بازی کنین
17 ماهگیت هم مبارک خوووووووووووووشگله


جیگر آنیتا...
سپید مامان علی
16 شهریور 91 9:46
17 ماهگیت مبارک امیر علی خان خوشگل

ای جاااان یعنی از همه کوچکتر بود که داشت اون وسطا له میشده؟/


آره همه بالای 3 سال و چهار سال بودن و شیطون.
سمیه
17 شهریور 91 1:10
عزیزم مبارک باشه 17 ماهگیت
میگن توی این سن که میشه بچه ها وابستگیشون به مادر و شیرش خیلی بیشتر از قبل میشه
حالا معلوم نیست تا کی این وابستگی ادامه داره


ممنون سمیه جان.پارسا خوشگله رو ببوسش.



arshin googooli
17 شهریور 91 19:37
salam mamane amir ali joon. arshin too mosabegheye ninihaye bahejab ke sepide joon too weblogesh gozashte sherkat karde age mayeli be webloge zir boro va dar soorate tamayol be arshin ray bede.raygiri az shanbe 18 shahrivar ta doshanbe 20 shahrivar hast.www.koodakeman91.niniweblog.com
سمیرا مامان آنیتا
18 شهریور 91 13:39
سلام عزیزم
خیلی از دیدنت خوشحال شدم و خوشحالم که دوست خوبی مثل تو پیدا کردم ..
و ممنون از عکسها .. عالی شده بود .. دوربینت خیلی خوبه ها تازه دقت کردی امیرعلی قشنگ وایساده و عکس انداخته اما این دختر ما همش در حال بازیگوشی و فراره ؟


منم خیلی خوشحال شدم دیدمتون.
آره واقعا.مگه آنیتا یه جا وایمیستاد تا ازش عکس بگیرم!
در کل دیدار خوبی بود.امیدوارم باز هم تکرار شه.
مامان تارا و باربد
19 شهریور 91 0:33
17 ماهگی مبارک عزیزم
الهه مامان ماهان
19 شهریور 91 1:00
هی وای من بچه های تهران یواشکی قرار نذارید به من خوب بگید دیگه


الهه مامان ماهان
19 شهریور 91 1:00
ساکن کجای تهرانید ؟


ما ساکن کرجیم.خونه مامانم تهرانه.
ایلیا و خاله ریحانه
19 شهریور 91 12:30
وااااااااااای 17 ماهگیت مبارک گل پسر زنده باشه الاهی همه ی بچه های اینطورین موقع غذا خوردن نمیشه کاریشم کرد
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 13:06
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
مرضیه
19 شهریور 91 20:50
مبارک باشه 17 ماهگی گل پسر
دلیل شیر خوردن زیاد تو شب بی ارتباط به وابستگی نیست نیکانم شبا همچنان بیدار میشه و تا شیر نخوره نمیخوابه بازی کردن با غذا هم که فراگیره خیلی از بچه ها اینطورین.
میگم هی داریم فامیل میشیما من مامان اینا کرجن من تهران

خب هروقت اومدی کرج با هم قرار بذاریم همدیگه رو ببینیم.
مامان اینا کجای کرجن؟