امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

طالقان

1391/4/31 14:50
نویسنده : مامان فاطمه
809 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم مثل پارسال رفتیم طالقان.هوا عالی بود.البته پارسال امیرعلی خیلی کوچیک بود دو ماه ونیمه بود ولی امسال حسابی اونجا بازی کردی و کیف کردی.

از همه هیجان انگیزتر صدای آبی بود که از کنار خونه مون رد میشد.تا صبحها یا غروبا صداش به گوشید میرسید میگفتی آبببببه.و مرغ و خروسایی که اونجا بودن از دست تو فراری میشدن.همش دنبالشون میدویدی و ول کن نبودی.من نگران این بودم که یه موقع خروسا قاطی نکنن بهت حمله کنن...زبان

توی باغ که بابابزرگ و بابا گیلاسها و آلبالوها رو میچیدن تو از اینکه رفتن بالای درخت خندت گرفته بود و میخواستی سریع بدوی و گیلاسایی که روی زمین می افتاد و بگیری و بخوری.

یه سفر دو سه روزه بود ولی غنیمت بود و روحمونو تازه کرد.

اینجا جلوی در خونمونه که من خیلی دوسش دارم.تو هم ذل زدی به مرغ و خروسا و داری براشون نقشه میکشی....

این همون آبیه که میگفتم. هم خودم هم امیرعلی تا صداشو میشنویم بال در میاریم.

باغچه حیاطمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا
30 تیر 91 18:02
سمیرا مامان آنیتا
31 تیر 91 22:28
وای خیلی عکسهای خوشگلی بود .. مخصوصا اونی که از پشت سرش گرفته بودی .. هنری بودها
ماشالا به این پسر تودل برو با اون لباس رنگی خوشگلش که خیلی بهش میاد


مرسی سمیرا جون.من کلا عاشق عکسای هنریم.(شکار لحظه ها)
مرضیه
5 شهریور 91 14:58
سلام فاطمه جان ممنون که بهمون سر زدی.
بابا هم ولایتی هم که شدیم. شما اهل کجای طالقانید؟
برای امیر علی نازنین


سلام - چه جالب
من بابام سوهانی و مامانم گورانی هستند . شما کجایید ؟