امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

ناقلای من

1391/4/21 14:13
نویسنده : مامان فاطمه
929 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از مدتها تونستم عکساتو بذارم وروجک من.

  (چشمک)

از دندون جدید هم 3 ماهی میشه خبری نیییست.همون 8 تا رو دارم فعلا.

(تعجب)

چی به حال کتابات آوردیییییی.(عاشق اینی که برات شعر بخونیم)

امیرعلی در حال کنجکاوی...(موسو که زدی داغون کردی.وقتی من پای کامپیوترم میخوای این بالا پیش من بشینی.)

برج هوش

پسرم آماده شده بره عروسیییییی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمیرا مامان آنیتا
19 تیر 91 14:00
وای خداااااااااااا
من عاشق این امیرعلی خوشگلتم
چقدر باحال تعجب میکنه
آنیتا هم همش روی میز کامپیوتره .. من هی از پشت سرش نیگا میکنم
چقدر هم که کتاب داره .. ماشالا به این پسر فرهنگی
راستی .. تعداد دندوناشون مساویه
ممنون که خبرم کردی عزیزم .. دلم براش یه ذره شده بود


سمیرا مامان آنیتا
19 تیر 91 14:02
راستی شما تو اون تاپیک گالری به چه اسمی هستی ؟
من یادم رفته