امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

عکسهای آتلیه 26 ماهگی

1392/3/26 13:14
نویسنده : مامان فاطمه
870 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 25 خرداد ساعت 11 صبح برای آتلیه وقت گرفته بودم برات.با دایی حسین رفتیم و خیلی خوب همکاری کردی.آتلیه فایل عکسها رو داد و عکسها برای امروز آماده میشه.چند تا رو برای یادگاری میذارم اینجا برات عزیزم تا بعدها ببینی و لذت ببری.دقیقا دو سال و دو ماه و بیست روز سن داری...


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سمیرا مامان آنیتا
25 خرداد 92 22:42

خیلی زیبا شده بود همگی .. چه خوب که همکاری کرده


ممنون سمیرا جون.
فرناز مامان ایلیا
26 خرداد 92 2:44
همه ی عکسها خیلی قشنگن...بوووس واسه امیر علی جونم.


مرسی عزیزم.ببوس ایلیای نازنین رو.
الهه
26 خرداد 92 13:21
بازم تبريك بابت عكساي آتليه خيلي خيلي خوشجل مشجل هستن.
مسافران آسمانی
27 خرداد 92 11:28
وایییییییییییییییییییییییی چه پسر خوشکلی ، چه عکسای خوشکلی...
همه عکسا قشنگ بودن اما من عاشق اون عکسه شدم که تو چمدون نشسته خیلی باحال بود...


ممنون عزیزم.اتفاقا همون عکس رو هم به عنوان هدیه روی شاسی بهمون دادن.
سپید ماما علی
29 خرداد 92 8:51
وای همه عکساش ناز و خوشگله... آخه خود گل پسرمون نازه..

من که از همه عکساش خوشم اومد...همشون خیلی باحالند


قربونت سپیده جون.مرسی.
مامان ساجده
29 خرداد 92 12:55
مباركت باشه عزيزم همه عكسهات قشنگ شده

راستي فاطمه جون آتليه سها برديش؟

ممنون ساجده جان.
نه آتلیه پاپا بردمش.

رضوان مامان رادین
29 خرداد 92 23:45
وای چه عکسهای نازی
سمانه مامان کیمیا
30 خرداد 92 6:02
عزیزمممم چه عکسای قشنگی خصوصی داری
هدی مامان مبین
30 خرداد 92 10:33
ای جووووونم مرد کوچولو.... چقدر خوشگل شدن.. من عکسایی ک با لباس سفید انداختی رو خیلی دوست دارم... قربونت برم خنده هات شیرینه.. ماشاالله ....شاد و سالم باشی
ندا مامان ملینا
1 تیر 92 12:33
عزیزم عکسات مثل خودت نازو قشنگن .مخصوصا عکسایی که با لباس سفید انداختی . فدات شممممممممممم
خاطره مامان بردیا
3 تیر 92 11:54
خیلی عکسا عالی شده. همشون
بهناز مامی یلدا و سروش
5 تیر 92 0:46
وای این همه عکس قشنگ از گل پسری.... ماشاالله به این قند عسل
maman bahar
5 تیر 92 0:48
سلام سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
ریحانه(مامان پارسا)
5 تیر 92 8:35
عکساش خیلی خوشگلن مامان جونی خوشحال میشم پیش ما هم بیاید و نظر بدید
مامی گل
9 تیر 92 14:25
قربونت بشم تک تک عکسات خوشگل ونازن



ممنون گلی جونم.