امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

دو سال و دو ماه و دو روز

1392/3/8 10:08
نویسنده : مامان فاطمه
760 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر عزیزم 26 ماهه شدی و کاملا حرف میزنی و تقریبا بقیه متوجه صحبتهات میشن.جدیدا از خواب بیدار میشی یا یه نفرو میبینی خیلی خوشگل میگی سلام.تلفنی با خاله مرضیه صحبت میکنی و باهاش حرف میزنی.خاله میگه نمیای پیش خاله.تو در جواب میگی:"تو بیااااااا".

روز تولد حضرت علی(ع) برای اولین بار کیک درست کردم و خیلی ذوق زده بودم که کیکم خوب و خوشمزه شده بود.تو و بابا هم خیلی خوشتون اومد.کیک رو بردیم خونه بابا بزرگ(پدری) و خوردیم.نصفش رو هم برای خودمون آوردیم و باهاش با شمع 2 و فشفشه عکس گرفتم ازت.حالا هر روز میگی مامان کیک درست کن تولد بگیریم قربونت برم.ماچ

چند روزه با هم بازیهای جدید میکنیم.من توی دفترت نقاشی از ترکیب شکلهای هندسی میکشم و بعدش با مقوا اون شکلها رو درست میکنم و با قیچی میبرم و بعدش میذارم جلوی تو و میگم هر کدوم رو بذار سر جاش و تو هم وقتی میبینی تبدیل به یه شکل شد ذوق میکنی کلی.

وااااای چند روز پیش رو یادم رفت تعریف کنم که من مشغول الگو کشیدن و برش زدن پارچه برای خودم بودم و تو هم برای خودت توی اتاقها میچرخیدی و بازی میکردی.یه چند دقیقه دیدم سر و صدایی از اتاق نمیاد.گفتم برم ببینم داری چه کار میکنی که اومدم دیدم کشوی من رو باز کردی و رفتی سراغ لوازم آرایش و با انگشت حسابی باهاشون ور میری.حالا تو هم به من میگی بروووو برووووو.بعد دیدی همینطوری دارم نگات میکنم خندیدی که من هم بخندم شیطون.متفکر

 

 

 

و نتیجه کاردستی که پشتشو با هم چسب زدیم و چسبوندیم:

و این هم نتیجه اش:

 دسته گلی که آب دادی:

و در حال تماشای شبکه پویا:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مرجان مامان آران
8 خرداد 92 17:24
افرين با اين كاردستي درست كردنت عزيزمممم
2 سال و 2 ماهگيتم مبارك


رضوان مامان رادین
10 خرداد 92 18:30
وای چه کیکی معلومه که خیلی خوشمزه بودهای جونم با اون کاردستی درست کردنت عزیز خاله
صدف
11 خرداد 92 0:02
26 ماهگیت مبارک عزیز دلم . مشالا مشالا به این گل پسر باهوش ، قربون اون کاردستی درست کردنت بشــــم
مرضیه
11 خرداد 92 14:14
چه مامان و پسر خلاقی آورین قربونش برم چه ذوقی کرده از کیک بوووووووووووس
سمیرا مامان آنیتا
12 خرداد 92 15:35
کیک میپزی آیا ؟ اونوقت یواشکی ؟ اونوقت به ما نمیدی ؟ نمیگی میمرم اینور ؟


عزیزم دلم برات تنگ شده سمیرا جون.این دفعه ببینمت حتما درست میکنم.
مامان ساجده
12 خرداد 92 23:35
آفرين گل پسر كه انقدر قشنگ كار دستي درست كردي
مامان ساجده
12 خرداد 92 23:40
راستي فاطمه جون قراره با ماماناي ني ني وبلاگي ي روز بريم پارك بانوان اگه دوست داشتيد شما و امير علي جونم بيايد تا دور هم باشيم اگه اوكي بوديد بهم بگيد تا هر وقت برنامه رو گذاشتند شما رو هم خبر كنيم


حتما عزیزم.
مامان یلدا و سروش
13 خرداد 92 16:36
26 ماهگیت مبارک عزیزم. همیشه لبت خندون باشه و دلت شاد
مامان کیان
16 خرداد 92 22:48
امیرعلی جان 26 ماهگیت مبارک . چه کاردستی خوشگلی درست کردی آفرین به این پسر باهوش و خلاق .
مامان یلدا و سروش
18 خرداد 92 14:24
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند. زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ. زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز. زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز. زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست، زندگی مثل زمان در گذر است... امیدوارم که بهار دلت همیشه شاد باشه و هیچوقت رنگ خزان نگیره عزیزم
مامان شايان و پرنيا
20 خرداد 92 9:08
خورشيد خانوم كاردستي خيلي خوشگليه
سپید مامان علی
25 خرداد 92 17:01
اولا 26 ماهگیت مبارک دوما چه کاردستی خوشگلی... چه مامان و پسمل با سلیقه ای سوما فدات بشم از دیدن کیک کلی ذوقیدی