امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

25 ماهگی

1392/2/6 23:55
نویسنده : مامان فاطمه
856 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم پسرم امیرعلی گلم که روز به روز برای من و بابا امیررضا شیرین تر میشی و قشنگتر صحبت میکنی.خیلی قشنگ جمله ها رو میگی.گاهی فعلها رو درست بکار میبری گاهی هم نه.به نوشابه میگی:نوباژه.به قلب میگی:قبل.

عاشق پارک و بازی با بچه ها شدی برخلاف گذشته که کمتر میشد ببرمت پارک و زیاد سمت بچه ها نمیرفتی و خودت بازی میکردی.اما حالا اینقدر ذوق میکنی وقتی از پله های کوتاه و بلند سرسره بزرگ پیچی خودت میری بالا و وقتی سررررر میخوری غرق خنده میشی.الهی فدات بشم و من از اون پایین حسابی لذت میبرم .قلب

از پله ها براحتی بالا و پایین میری که این کارو از یک ماه و نیم پیش انجام میدی و من وقتی متوجه شدم که مشغول وسیله آوردن از انباری بودم و تو هم توی پارکینگ بازی میکردی یهو دیگه صدایی ازت نیومد هرچی صدات زدم نمیشنیدم صداتو تا اینکه رفتم توی راه پله ها رو ببینم که گفتی بلههههه و تا 12 پله بالا رفته بودی و همینطور میخندیدی و من اون موقع قیافه ام دیدنی بود که آروم برم یا تند که تو هل نشی بیوفتی.دیگه قلبم همینطوری میزدااااااااااا...اوه

رنگهای چراغ راهنمایی رو یاد گرفتی و معنی هر کدوم رو میدونی و هر جا چراغ راهنما ببینی زود اعلام میکنی و مفهومشو میگی .قبد یعنی ایز - زبز یعنی بروووو

تازگیها موقع خواب باید حتما دستمو پشت کمرت حلقه کنم تا تو آروم آروم بخوابی یا گاهی وقتا دوست داری گوشتو بذاری روی قلبم و صدای قلبمو گوش بدی و بخوابی.

چند وقتی میشه به تقلید از ما اسم همه رو صدا میزنی.به من میگی:فاطنه-به بابا میگی امیر-به دایی میگی حدین و به خاله میگی مضیه الی ......

چهارشنبه همراه بابا فریدون و مامان شهلا رفتیم قزوین دانشگاه من تا مدرکمو بگیرم.اینقدر برای امضا گرفتن این ور و اون ور رفتم دیگه سرگیجه گرفته بودم.تو هم خیلی خسته شدی و تقریبا دو ساعت کارم طول کشید و مدرکمو گرفتم.هوراتو راه برگشت هم تصمیم گرفتیم بریم طالقان.هوا بسییی سرد بود.اما در کل خوب بود.امروز ظهر هم برگشتیم.چند تا عکس یادگاری برات میذارم.

امشب انگشتم خورد به گاز و سوخت.خیلی می سوخت.بهت نشون دادم با یه حالتی نگام میکردی انگار که دلت برام سوخت بعدش گفتی اکال نداره(اشکال نداره).نیشخند

از اینکه یکی بخواد ببوستت بدت میاد و جیغ میکشی و طرف رو فراری میدی.بامن حرف نزننیشخند

 

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

صدف
8 اردیبهشت 92 14:58
بیست و پنج ماهگیت مبارک . هزار مشالا خیلی آقــــــــــا شدی گل پسر .


برای آراد نازنین.مشتاق دیدارتونم.
رضوان مامان رادین
9 اردیبهشت 92 13:45
ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی.پیشاپیش روزت مبارک
سپید مامان علی
9 اردیبهشت 92 14:43
ای جاان قربون این پسر شیرین زبون ماشاءالله که چراغ راهنمایی هم بلدی... عکسات هم خیلی خیلی خوشگل بود برای امیر علی جون
مسافران آسمانی
9 اردیبهشت 92 21:01
25 ماهه شدنت مبارک باشه امیرعلی جون گل گلاب
مسافران آسمانی
9 اردیبهشت 92 21:02
عزیزم روزتون مبارک باشه...
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 21:13
http://yaldavsorosh.blogfa.com/
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 21:14
عزیزم پست قبلیم یه اشتباه تاپی بود
مامان یلدا و سروش
10 اردیبهشت 92 2:16
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بیصدا مادر ای زیباترین شعر خدا پیشاپیش روزت مبارک عزیزم.
مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 13:53
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما کیست مادر؟ بانی بنیاد ما قلب او سرچشمه امید هاست سینه او مشرق خورشیدهاست دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 20:46
خداوند از عشقش در قلب از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك
مامان طنین
11 اردیبهشت 92 0:41
سلام دوست عزیز. من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم اگر میتونی به ادرس زیر برو و به طنین طباطبایی رای بده . ممنون http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2
مامان طاها
11 اردیبهشت 92 1:15
25 ماهگیش مبارک
و روز مادر هم به مامان مهربون تبریک میگم
همیشه خوش باشید


قربونت عزیزم.روز شما هم مبارک.سلامت باشی همیشه.
سمیرا مامان آنیتا
14 اردیبهشت 92 9:08
هزارماشالا به پیشرفت هات عزیز 25 ماهه عکس هایت هم خیلی قشنگ بودن
رضوان مامان رادین
14 اردیبهشت 92 11:35
ای جونم..تو هم مثل ر ادین عاشق سُ سُ یه سواریه ای؟؟
مامان تارا و باربد
15 اردیبهشت 92 12:38
سلام گلم خوبی شیرین زبونی بچه ها خیلی بامزه است آدم خسته نمیشه ببوس گل پسرتو روز مادر هم با تأخیر مبارک


مرسی عزیزم.روز شما هم مبارک.
مامان ساجده
15 اردیبهشت 92 23:36
براي گل پسر
مامان یلدا و سروش
20 اردیبهشت 92 12:04
سلام خانومی من به بنا به دلایلی مجبور شدم جابجایی مجازی داشته باشم. خوشحال میشم اون خونه هم با من باشید و ما رو بلینکید