امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

پدر و پسر

1391/9/29 11:56
نویسنده : مامان فاطمه
582 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان که دارم برات مینویسم رفتی از توی کابینت استکانها و نعلبکیها رو آوردی و اومدی روی میز کامپیوتر که جلوی من بشینی باهاشون بازی کنی.نشستی و داری باهاشون ور میری...هر از چند گاهی میگی:مامان مامان دایییی.(یعنی چایی بریز توی استکانا).بعد میگی دایی(چایی) بیا قوری بیا...

نیم ساعت پیش هم از توی کابینت چنگالا و چاقوهای میوه خوری رو درآورده بودی و داشتی با اونا بازی میکردی.

راستی از اولین برفی که امسال بارید برات بگم که یکشنبه بود با بابا حسابی رفتید برف بازی کردید و وقتی برگشته بودی همش میگفتی بف...بف...از اون روز عکسی ندارم.ولی این عکس دیروزته که قبل از اینکه بریم خونه بابابزرگ اومدیم یه سر توی این پارک و تو محو تماشای فوتبال پسرا هستی....

پارک کنار خونه بابا بزرگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
29 آذر 91 13:25
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
رضوان مامان رادین
29 آذر 91 23:47
اندوهت را به برگها بسپار واپسین روزهای پاییزت بخیر دوست چهار فصل من یلدایت پر از مهربانی
مسافران آسمانی
30 آذر 91 10:51
ماشااله به این پدر و پسر...خدا براتون حفظشون کنه....
یلداتون مبارک...شب شادی رو بگذرونید


ممنون عزیزم.برای شما هم شبی خوب آرزو داریم.
romina
30 آذر 91 12:24
اي جونم
برف ديده حتما خيلي ذوق كرده
از طرف من كلي ببوسش

راستي ماماني چقدر
امير علي شبيه باباشه


جدییییی؟تا الان فکر میکردم بیشتر شبیه منه.
سمیرا مامان آنیتا
2 دی 91 13:52
آخه تو به قاشق چنگالا چیکار داری دیگه
چقدر هم که رنگ ابی بهش میاد .. ماشالا


دیگه باید جاشونو عوض کنم.
آره فقط هم رنگ آبی رو خوب بلده بگه و میشناسه.
صدف
6 دی 91 22:30
خدا حفظت کنه عزیزم


مرسی صدف جون.
هدی مامان مبین
12 دی 91 9:39
خوب امیرعلی ...تو یه ترکیب زیبا از مامان و بابایی....قربون اخمت...


چه عجب یکی گفت شبیه هردو هست.ولی اخمش به من رفته.