امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

این روزها

1391/8/24 20:42
نویسنده : مامان فاطمه
735 بازدید
اشتراک گذاری

مي توان در قاب خيس پنجره

چك چك آواز باران را شنيد

مي توان دلتنگي يك ابر را

در بلور قطره ها بر شيشه ديد

مي توان لبريز شد از قطره ها

مهربان و بي ريا و ساده بود

مي توان با واژه هاي تازه تر

مثل ابري شعر باران را سرود

مي توان در زير باران گام زد

لحظه هاي تازه اي آغاز كرد

پاك شد در چشمه هاي آسمان

زير باران تا خدا پرواز كرد.

شعر باران,شعرباران,شعر بارانی,شعر بارانی

شکر خدا از این همه قطرات بارون.از این همه بارش و از این همه نعمت.شکر که این هوا خیلی دل انگیزه.

این روزها به یاد گرفتن لغات انگلیسی خیلی علاقه نشون میدی.چند تا لغت مامان شهلا باهات تکرار کرد که خوب یاد گرفتی و همش میگی بازم بهم بگو و خوشت میاد.ویدئو های انگلیسی هم همچنان میگی بذار برام و نگاه میکنی .اما دنبال یه سی دی جدید میگردم.نمیدونم سی دی simply kids یا بی بی انیشتین خوبه یا نه؟

(هر کدوم از دوستان که از این سی دی ها استفاده کردن یا سی دی دیگه ای میشناسن توی نظرات بگن.و اینکه بیشتر میخوام آهنگها و کلیپ های شاد داشته باشه.)

چند روزه باز و بسته کردن زیپ رو یاد گرفتی و خوشت میاد.

از دندونات بگم که دو هفته میشه دندون 13 و 14 دراومده و تو خیلی بهتر غذا میخوری.

این روزها خیلی من و بابایی رو میبوسی و جدیدا هم یاد گرفتی میگی: عزییییی...دووووو.(یعنی عزیزم دوست دارم.)

توی پهن و جمع کردن سفره هم همیشه کمکم میکنی عزیز دلم.

همینطور اینکه پشت سر هم منو صدا میکنی و 10 بار هم جوابتو بدم بازم صدا میکنی و میخندی.

حرکات جدید انجام میدی .میدوی و یکهو خودتو میندازی و از خنده غش میکنی.واسه خودت ضربدری راه میری.گاهی وقتا هم موقع عکس گرفتن میگم بخند ازت عکس بگیرم که تو اخم میکنی بهم.

چند بار خواستم ببرمت آرایشگاه موهاتو کوتاه کنم که وقت نشد و خودم دست به قیچی و شونه شدم و موهاتو کوتاه کردم.

تقریبا یک ماه و نیم میشه که دستت به آبخوری یخچال میرسه و خودت برای خودت آب میریزی.منم دیگه مجبور شدم مخزن آب یخچال رو خالی کنم که تو همش پشت هم آب نخوای  و آشپزخونه رو آب نگیره.

بابا امیررضا اسم امام اولمون رو بهت یاد داده و هر وقت ازت میپرسیم امام اول؟محکم میگی: "علییییی".

منم دارم صلوات رو بهت یاد میدم.من میگم اللهم صل علی محمد و آل... و تو محکم میگی: "محمد".

و من اون موقع هست که بهت میگم آفرین و بعد فشارت میدم و میبوسمت.ماچ

جدیدا سری کتابهای انتشارات مبتکران رو برات گرفتم که آموزشیه و برای 2 سال به بالاست و من از کتاباش خوشم اومد.

 

 

بقیه در ادامه....

نقاشی

ناخنگیر

اخمتو قربون

و این هم نمونه ای از کتابهای انتشارات مبتکران.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

فاطمه
24 آبان 91 20:48
منهم خیلی لذت بردم از بارونی که این روزها هوا رو جلا میده...
فاطمه
24 آبان 91 20:49
دندونای جدید مبارکش باشه.

ایشالا هیچوقت به دندون پزشکی محتاج نشه


ممنون فاطمه جان.
فاطمه
24 آبان 91 20:49
اینا واسه امیرعلی:
مرجان مامان آران
25 آبان 91 0:55
پسر شیطون بانمککککککککککککککککک بوسسسسسس برای پسر خوشگل
سمیرا مامان آنیتا
25 آبان 91 13:30
سلام عزیزم
ببخش که من تازه همین الان انیتا خوابید و پیامت رو دیدم
اینجایی الان ؟ راستش من نه الان ماشین دارم نه حامد خونه اس نه وقت دارم
بذار یه موقعی بیام که سرحال باشم و به تو هم خوش بگذره


آره اینجام.فردا برمیگردم کرج.
باشه سمیرا جون موافقم.

سمیرا مامان آنیتا
25 آبان 91 13:33
این امیرعلی مانکن ما حسابی جیگر شده ها
در مورده سی دیها : سیمپلی کیدز که شنیدم عالیه و تو لیست خرید منم هست اما گویا صوتیه .. بیبی انیشتن رو یه کمش رو دانلود کردم و نه خودم خوشم اومد و نه آنیتا .. الان ما داریم کن رید رو تموم میکنم و میخوام برای بعدش برینی بیبی بخرم .. این بود انشای من در مورد سی دی
این کتابهای مبتکران و اون قبلی ها رو از کجا میخری دوستم ؟ به نظر عالی میان ...


انشایت عالی و صادقانه بود.خوشمان آمد.
صوتیه رو حتما میگیرم.برینی بیبی فکر نمیکنی مثل بیبی انیشتین باشه؟؟پس تو بگیر اگه خوب بود منم بگیرم.
کتابهای مبتکران و همینطور بقیه کتابا رو از نمایشگاه دائمی کتاب کرج که 1 طبقه ش مخصوص کودکه میخرم.

مامان ساجده
25 آبان 91 14:58
عزیزم دندونای جدید مبارک گل پسر خوب با شیرین زبونیات دلبری میکنی
رضوان
25 آبان 91 17:35
چه کتابهای جالبین.منم واسه رادین بخرم.فکر کنم خیلی به دردش بخوره


البته اگه بتونی پیدا کنی.چون شنیدم میگن فقط اینترنتی میشه که من به طور اتفاقی توی کتابفروشی دیدم و تعجب کردم.
سپید مامان علی
25 آبان 91 18:18
ماشاالله به امیر علی جونم که قدش به آبخوری یخچال میرسه....دندونای حدیدت مبارک باشه...آفرین بهت که کلی کلمه انگلیسی یاد گرفتی خصوصی داری
سوسن(مامان پرنسس باران)
25 آبان 91 22:31
جونم امیرعلی با اون قد بلندت..هزار ماشالله....

چقدر دلم برات تنگ شده عزیزم...


ما هم همینطور سوسن جون.باران قشنگمو ببوس.
مامان کیان
26 آبان 91 12:21
عزیزم دندونهای جدید مبارک باشه . آفرین به این پسر باهوش که این همه لغت انگلیسی یاد گرفته .
مامان سمانه
29 آبان 91 0:43
به به چه پسر باهوش و زبلی قربونت بره خاله دندوناتم مبارک باشه عزیزم
رضوان
29 آبان 91 23:42
ای جان با اون لیوان پر کردنت.
مامان باران و بارین
2 آذر 91 17:47
سلام عزیزم...ماشالا گل پسری چقدر شیرین شده...خدا حفظش کنه...


ممنون عزیزم.باران وبارین رو ببوسشون.
مامی گل
6 آذر 91 11:56
سلام سلام امیر علی جون و مامان فاطمه

اخیییش دلم واسه گل پسرت تنگ شده بود

همون یکبار که دیدمت به دلم نشستی کاش بشه بیشتر با هم در تماس باشیم

ماشا... به حرفهای شیرینش
مبارک باشه دندونهای جدیدش

ایول که اشپزخونه شما هم خیس میشه ههههههه

پسرت رو ببوس

سلام عزیزم.ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده و دوست دارم بیشتر با هم در تماس باشیم گلی جون.ان شاالله دوباره همدیگه رو میبینیم.باران جونی توپولی رو ببوسش.