امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

18 ماهگی

1391/7/8 21:55
نویسنده : مامان فاطمه
713 بازدید
اشتراک گذاری

ماهه شدی امیر علی جان.یعنی بعبارتی باید بگیم یه پسر یک سال و نیمه داریم تو خونمون.قلب

این روزها حسابی سرمون گرم بود و تو هم همش شیطونی و بازی میکنی.

شنبه هفته قبل عقد دایی محمد بود که توی محضر برگزار شد.دیروز هم عقد خاله مرضیه بود.تشویق

به هر دو شون تبریک میگم و از صمیم قلب براشون آرزوی خوشبختی میکنم.ان شاالله به پای هم پیر بشن.

داری کم کم با زنداییت ارتباط میگیری.یکی از کارهایی که میخوای مثلا با زندایی نرگس ارتباط بگیری اینه که از دور نگاش میکنی و دو چشمی چشمک میزنی.در کل با هرکس که تازه آشنا میشی اینطوری هستی.چشمک

یکی از عادتات که فکرمو مشغول کرده و نمیدونم چه عکس العملی باید نشون بدم اینه که اسباب بازیهای بچه دیگه رو میگیری و هر وقت اون بچه اسباب بازیشو میخواد ازت بگیره تو جیغ میزنی و گریه میکنی شدیدااااااا که نمیدم اسباب بازی رو و مال خودمه.

با کیارش پسر عمت خیلی خوب بازی میکنی.اون هم خیلی هوای تو رو داره و خیلی مراقبته.

سه شنبه ای که گذشت دوباره با آنیتا  و مامانش قرار داشتیم. رفتیم پارک و با هم بازی کردید.آنیتا مثل همیشه شیطون و بازیگوش و پسر ما هم طبق معمول یه جا وایمیستاد و مات و مبهوت شیطونیهای آنیتا.قربونش برم که خیلی بامزه و شیرین ذوق میکنه.خوشحالم حداقل یک نفر هم سن و سال امیرعلی هست که گاهی با هم بازی کنن و امیرعلی توی خونه نمونه.

توی خونه یا خونه بابابزرگ اینا خیلی قشنگ بازی میکنی با همه ولی وقتی میریم بیرون یا خونه کسی بغل من یا بابا میشینی و میچسبی بهمون.این مسأله خیلی نگرانم کرده.

عاشق آهنگ و ویدئو های سایت mother goose club شدی شدیدا.اینقدر میگی بازم بذار که دیگه خسته میشم من و اونقدر تکرارشو میذارم تا خودت خسته شی و خوابت بگیره.

رفتم از انقلاب برات چند تا کتاب خریدم.

رنگ ها و شکل ها(فارسی انگلیسی) - صدای حیوانات(فارسی انگلیسی) - من و میوه ها - کتاب خوشگل من برای 1 تا 4 ساله هاست و بنظر من کتاب کاملی هست که توش صداها - اعضای بدن - من میتوانم... - کلمه ها و تصویرهای زیادی داره که سرگرم کننده هست.

فلش کارتهای دیدآموز مجموعه حیوانات و اشیاءش رو گرفتم.

بن بن بن مقدماتی هم هفته قبل برات گرفتم تا با هم کار کنیم.اسلایدها و فلش کارتهای زیادی هم از سایتهای مختلف برات دانلود کردم.بعضیاش صدادار هستن که جالبه برات و از صدای حیوونا تعجب میکنی و اداشونو در میاری.تعجب

برات دنبال سی دی بیبی کن رید هستم اما نمیدونم اصلش کدومه آخه هرجا میرم عکس روی سی دی و جعبش یه شکله و فعلا نگرفتم تا ببینم کدوم اصلشه.

از دو هفته پیش که سرما خورده بودی دو بار بین پاهات قرمز و ملتهب شده و تو رو خیلی اذیت کرد.جیغهای بلند میکشیدی و اصلا نمیذاشتی بشورمت.دیروز هم دوباره اینطوری شدی و جیغهای بلند میکشیدی و نمیذاشتی بهت دست بزنم و من هم به زور برات پماد کالاندولا رو میزنم.نمیدونم از پوشکته یا از دندونات که گاهی وقتا اسهال هم داری ولی نه زیاد یا از داروهایی که میخوردی؟

فردا وقت واکسن 18 ماهگیته و دو تایی با بابا میربریمت.امیدوارم واکسنش اذیتت نکنه.دوست داریم و برات آرزوی بهترینها رو داریم پسر عزیزم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هدی مامان مبین
9 مهر 91 16:28
سلام عزیزم خوبی؟
من هنوز اهوازم هفته ی بعد برمیگردم به روی چشم حتما یه قرار فیکس میکنم.......خوشحال میشم تو و امیرعلی رو ببینم.....

ممنون از شمارت هدی جون.

صدف
10 مهر 91 14:54
هجده ماهگیت مبارک آقا خوشمله ، ایشالا همیشه صحیح وسالم باشی عزیز دلم
مامانی حتما پاش سوخته دندون تو راه داره ، ایشالا زود زود خوب میشه گل پسر


ممنون صدف جان.
آره این روزا همش دستش توی دهنشه و اسهال داره همش.


مرضیه
11 مهر 91 23:43
18 ماهگیت مبارک عزیزم من دلم عروسی خواست الهی قربونش برم که چشمک میزنه تا ارتباط برقرار کنه در مورد گرفتن اسباب بازی دیگران هم به نظرم طبیعیه میدونی که تو این سن بچه ها خودشونو محور دنیا میبینن و همه چیزو برای خودشون میخوان بووووووووووس
رضوان مامان رادین
12 مهر 91 13:33
18 ماهگیت مبارک عسل خاله
سمیرا مامان آنیتا
13 مهر 91 10:44
هنوز اسهال داره آیا ؟
من دو سه هفته تمام درگیرش بودم شدید .. میدونی چی خوبش کرد ؟ نبات داغ مادرشوهرم گفت شاید این همه ماست و دوغی که میدی اسهالش رو بند بیاری باعث شده بدتر سردی کنه و اسهالش هم بخاطر اونه .. خلاصه دو سه بار نبات داغ دادم و خوب شد .. به من میگن مادر نمونه والا


آره هنوز اسهال داره اونم خیلی معذرت میخوام سبز رنگ...نمیدونم چرااا؟؟
مریم مامان بهار
19 مهر 91 6:27
هجده ماهگی ات مبارک امیرعلی نازنین. کم کم داری مرد میشی