امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

عكسهاي جديد

1390/11/17 20:29
نویسنده : مامان فاطمه
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

برو ادامه مطلب ...

اميرعلي در حال تلاش براي رسيدن به مامانش توي اشبزخونه.

اميرعلي ورزشكار در حال بدنسازي .

عاشق ايني كه برات شعر بخونمو دس دسي كني.

قربون ذوق كردنت بشم...

 

مامان به فدايت نفسم.

مدل جديد خوابيدن!

ماشين و توبتو خيلي دوست داري و خيلي قشنك باهامون توب بازي ميكني.

واااي...اميرعلي وقتي كه ديكه حوصله نداري...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ابوالفضل
17 بهمن 90 19:55
صونا
18 بهمن 90 0:46
وای اميرعلی شما هم مثل اميرعلی خرگوش باهوش خيلی نازه...
خدا براتون نگهش داره...


ممنون از لطفت.
مامان پریسا
18 بهمن 90 12:43
چه عکسای نازی


ممنون كه به ما سر ميزني.
سمیرا مامان آنیتا
18 بهمن 90 22:19
ماشالا به این گل پسر
خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم
عکسهای گنبک هم خیلی قشنگ بود
امیر علی نازت رو ببوس


قربونت منم همينطور عزيزم.ممنون از لطفت.
بهارك
21 بهمن 90 0:50
سلام.. طراحي عكس با دكور اتليه اي و قالب وبلاگ و تقويم.. سر بزنيد پشيمون نميشيد.. ممنون ميشم مارو لينك كنيد..
مژگان
22 بهمن 90 1:29
ای جااااااااااااانم عزیز دلم ....ماشاالله چقدر خوردنی شده گل پسرتون...خدا واستون نگه داره...واجب شد زود زود زود ببینمش
اميررضا
24 بهمن 90 19:28
خيلي باحالي امير رضا جون.


ممنون.در ضمن اميرعلي هستم.
مامان اميررضا
2 اسفند 90 11:28
واي ببخشيد حواسم همش پيش نينيه. امير علي رو از طرفم ببوسش.ماماني اپم منتظرتم


حتما بهتون سر ميزنم.
مامان بهار
20 فروردین 91 12:52
من جیگر این امیر علی ها رو بخورم که همشون ماهن ماه

مااااااااااااااااااااااااااچ
خیلی جیملی خاله جون
من لینکت کردم
اگه دوست داشتی توهم بیا به وبلاگ امیر علی من و ما رو لینک کن


ما هم شما رو لینک کردیم.