امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

دومین دندون هم دراومد.

1390/10/16 12:15
نویسنده : مامان فاطمه
1,010 بازدید
اشتراک گذاری

مبارک باشه امیرعلی من. دیشب توی خواب همش گریه میکردی و بیدار میشدی.من که اصلا نخوابیدم چون همش بیدار میشدی و گریه سر میدادی.بابایی هم همش از خواب میپرید.نگو میخواست دومین مرواریدتون بزنه بیرون.البته یه کوچولو سرما هم خوردی و یه کم تب داری که امیدوارم زود زود خوب شی که اذیت نشی.

دوست دارم .می بوسمت عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هستی
16 دی 90 12:56
سلام بزرگوار دندونش هم مبارک باشد با مطلبی در مورد سوختگی یک دختر کوچولوی دو ساله به روزم و منتظر و محتاج دعای شما حالش خوب نیس
مامان طاها
16 دی 90 14:43
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
مامان طاها
16 دی 90 14:44
نی نی گلتون تقریبآ هم سن و سال پسره منه خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم.
مامان کیان
16 دی 90 20:19
سلام مرسی که به وبلاگ کیان سر زدین ما هم امیر علی رو لینک کردیم .دومین مرواریدامیر علی مبارک باشه.اسب رو از میلاد نور داخل شهرک غرب خریدیم .