امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

یه روز بد

1390/10/2 23:49
نویسنده : مامان فاطمه
547 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم امروز صبح که از خواب بلند شدی حالت خوب بود بعد از اینکه از حموم اومدی و یه کم هم حلیم بهت دادم یه کوچولو خوابیدی و بعد از اینکه بیدار شدی دیگه حال خوشی نداشتی و همش میخوابیدی.از غروب هم همش ناله میکردی که بعدش گریه هات شدید شد و معلوم نبود از بابت دندون درآوردنته یا از دل درد!بابایی شکمتو با روغن بچه مالش داد و یه کم حالت بهتر شد.همش ناله میکردی و تب هم به این حال تو اضافه شد.من هم خیلی نگرانت بودم .درد و بلات به جونم تا اینکه بعد از اینکه قطره آهن و مولتی ویتامینتو بهت دادم و یه کم هم شیر خوردی(اشتهایی به شیر یا غذا هم نداشتی) یهو حالت بهم خورد...حالت خیلی بهتر شد و شروع کردی دوباره به بازی.

دوباره شیر خوردی و الان هم خوابیدی ولی تب داری و تنت داغه .الهی که زود حالت خوب شه همه عمر من که طاقت ندارم اینطوری ببینمت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

dp
3 دی 90 1:50
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با موضوعیت اولین شب یلدا به روز شد. باعث سرافرازی ماست که به وبلاگ پاره تنمون سری بزنید و با نظرات قشنگتون چراغی از مهر و محبت برای آینده نو گلمون روشن کنید .
سیدعلی
13 اسفند 90 20:30
همی نالم که مادر در برم نیست صفای سایه او بر سرم نیست مرا گر دولت عالم ببخشند برابر با نگاه مادرم نیست ***هزاران جان فدای نام مادر***