امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

یه عالمه تاخیر یه عالمه خبر

1391/8/13 19:59
نویسنده : مامان فاطمه
851 بازدید
اشتراک گذاری

 "عید غدیره        مولا علی امیره"

اول از همه عید همگیتون مبارک.پسر عزیزم عید تو هم مبارک.تو که هم اسم امام اولمون هستی و واقعا هیچ اسمی به زیبایی اسم "علی" سراغ ندارم.ببخشید که این مدت نتونستم برات بنویسم.تقریبا 1 ماه میشه که کامپیوترمون خرابه و درست نشده و الان هم دارم خونه مامان شهلا برات مینویسم.از دوستای گلمون هم ممنونم که در نبود ما به ما سر میزدن و جویای احوالمون بودن.

خبرهای زیادی دارم برات که از آخر شروع میکنم.

از دیروز بگم که جشن نامزدی خاله مرضیه بود و خیلی خوش گذشت و باعث شد فامیلها دور هم جمع بشیم و همدیگه رو ببینیم.

بقیه در ادامه.........

از سه شنبه ای که گذشت و یه قرار با دوستای گل نی نی سایتی داشتیم و دیدار خیلی خوبی بود و خوش گذشت.میزبان هدی جون بودند که خیلی زحمت کشید و مبین خان که کلی عاشق آرامشش شدم.عکسا توی پست بعدی.

از هفته های قبل که چند بار بردمت خانه بازی مهستان و با بچه ها بازی کردی که بعدا عکساشو میذارم.

از لگو چیدنت که هر دفعه بلندتر از قبل میچینی.

از اینکه عاشق دنت و چوب شور شدی...

اینکه عاشق بادکنکی و ول کن نیستی وقتی باهات بادکنک بازی میکنیم و هی میگی بنداز بالا...

اینکه خیلی خوردنی شدی...

وقتی از عکس گرفتن خسته میشی و غر میزنی و من میگم یه دونه دیگههههههه و تو اینجوری خندت میگیره.

وقتی میگم دست به سینه وایسا.

عاشق کتابی و برام کتاباتو میاری و میگی بخون برام...

این کتابتو خیلی دوست داری.

کتاب خوشگل من

 

از اینکه کلی برات کتاب خریدم و با هم میخونیمشون و تو گاهی وقتا که میریم بیرون این کتاب باید دستت باشه حتما...

بقیه کتاباتو توی یه پست دیگه حتما میذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ساجده
14 آبان 91 23:49
عزیزم عیدت مبارک
خوشحال شدم که دوباره وبت بروز شده



عزیزم عید شما هم مبارک.
منم خوشحال میشم که بهمون سر میزنی.
مرضیه
15 آبان 91 0:09
جیگرشو برم که دست به سینه ایستاده پسر گل کتاب خون منم از اون کتاب اول خیلی خوشم اومد
سمیرا مامان آنیتا
15 آبان 91 13:19
وای خدا چه لاوی میترکونن مبین و امیرعلی
صدف
18 آبان 91 17:49
عیدت مبارک باشه عزیز دلم .
آخ این دست به سینه ایستادنت منو کشته . قربونت برم گل پسر .
چه جالب آراد هم عاشق این کتاب نینی تو بهترینیه . روزی هزار بار نگاه میکنه این کتاب رو ولی خسته نمیشه دوباره از اول . هههههه


فکر کنم چون مقواییه بیشتر دوست دارن بچه ها...
سپید مامان علی
21 آبان 91 17:57
عزیزم عیدت مبارک منم باهات موافقم که هیچ اسمی به زیبایی اسم علی نیست فدات بشم که این همه آقا شدی و دست به سینه می ایستی...خیلی خوردنی میشی با اون خنده های شیرینت
فاطمه
24 آبان 91 20:44
سلام پس چرا من میومدم وبت نمی دیدم این مطالبی که به روز شدی؟

لااقل تو یه خبر می دادی بهمون.

برم بقیه رو ببینم.
ماشالا چه خوشمل پسریه این امیرعلی


والا اصلا وقت نمیکردم به وب دوستان سر بزنم.
حالا ایشالا سر فرصت میام ببینمتون.
فاطمه
24 آبان 91 20:45
خصوصی رسید؟


آره عزیزم.
فاطمه
24 آبان 91 20:46
عکسا خیلی جالب بودن مخصوصا اونی که داره چوب شور می خوره یا اونی که خندیده