امیرعلی نوراله زاده امیرعلی نوراله زاده، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

امیرعلی پسر بهاری

پیشرفتی عالی

1393/6/22 19:12
نویسنده : مامان فاطمه
1,653 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم چند وقتی بود میخواستم این پست رو بذارم اما نمیتونستم.الان هم خونه بابابزرگ فریدون هستیم.

حدود 3 ماه پیش بابا بزرگ از نمایشگاه برای شما مجموعه انگلیسی جادویی(Magic English)رو خرید و به من داد.من که خیلی خوشحال شدم چون مدتها دنبال همچین مجموعه زبانی بودم که با استفاده از کارتون به زبان انگلیسی و شعر و آهنگهای شاد انگلیسی رو بطور غیر مستقیم به بچه ها یاد میده.هر روز وقتایی که از خواب بیدار میشی از من میخوای که برات بذارم تا تماشاش کنی.بعضی از کارتونهاش خیلی خنده داره و حسابی کیف میکنی باهاش.تا قبل از این خودم بعضی از کلمات ساده انگلیسی رو باهات تکرار میکردم و یاد میگرفتی.بعضی اوقات هم سی دی "کودک شما میتواند بخواند" رو میدیدی.اما اونقدر که به این عادت کردی به اون عادت نداشتی.هر سی دی دیگه ای هم بخرم برات باز هم دیدن این سر جاشه.خیلی از لغتهای انگلیسی رو یاد گرفتی و معنیشونو میدونی اما اینهایی که اینجا مینویسم رو هر وقت ازت میپرسم بلدی.

15 تا از حیوانات(گربه-سگ-موش-فیل-روباه-ببر-شیر-خرگوش-گرگ-اردک-اسب-گوسفند-مار-ماهی-خوک)-10 تا از رنگها(آبی-زرد-قرمز-سیاه-سفید-سبز-صورتی-بنفش-قهوه ای-نارنجی)-4 تا از میوه ها(سیب-پرتقال-موز-هندوانه-هلو)-4 تا از اعضای بدن(بینی-دست-پا-دهان)-از 1 تا 10 اعداد-کلمه هایی مثل توپ-آب-کلاه-کفش-گل-برو-بچه-مامان و بابا-سلام و خداحافظی-شب بخیر-دختر-پسر.تا اونجایی که یادم بود نوشتم.

امیرعلی من الهی همیشه در پناه خدا باشی و تنت سلامت باشه.خیلی دوست دارم.عاشق صداتم و عاشق حرف زدنت.خیلی بزرگ شدی عزیز دلم.

چند تا سی دی جدید دیگه هم بابا فریدون برات خریده که از مجموعه "بانک نرم افزاری دانش پژوهان" هست که از اون هم راضیم و آموزنده هست.یکیش در مورد موجودات دریاییه(اسمش "صدف" هست).یکی اشعار موزیکال آموزشیه(به اسم "نون و پنیر وپسته"."دهکده حیوانات" در مورد حیوانات و محل زندگی و غذاهاشون و... هست و "گلهای بهشت2".ممنون از بابا فریدون که همیشه کتابها و نرم افزارهای قشنگ و آموزنده برای شما میخره.

 

پسندها (2)

نظرات (0)